Sťažnosti a odvolania
Home » Informácie »
V prípade akýchkoľvek námietok k práci certifikačného orgánu je možné podať sťažnosť alebo odvolanie na jeho činnosť. K sťažnostiam a odvolaniam sa pristupuje ako k návrhom na zlepšeniu služieb, preto sú vítane. Sťažnosť alebo odvolanie na činnosť certifikačného orgánu môže podať ktokoľvek písomnou formou na adresu:
EVPÚ a.s.
Trenčianska 19
018 51 Nová Dubnica
Slovenská republika
Sťažnosti a odvolania podané inou formou nebudú riešené v zmysle postupu certifikačného orgánu.
Postup vybavovania sťažnosti a odvolaní:
- prijatie sťažnosti alebo odvolania,
- zaevidovanie sťažnosti alebo odvolania do knihy „Sťažnosti a odvolania“ u riaditeľa,
overenie a potvrdenie, že sa sťažnosť alebo odvolanie týka certifikačných činností, za ktoré je certifikačný orgán zodpovedný. - formálne potvrdenie prijatia sťažnosti alebo odvolania sťažovateľovi. V prípade, ak sa sťažnosť alebo odvolanie netýka certifikačných činností za ktoré je certifikačný orgán zodpovedný uvedie sa to v oznámení s informáciou, že sťažnosť alebo odvolanie nebude prešetrené, vykoná sa zápis do Knihy Sťažnosti a odvolania a proces sa ukončí. V prípade, ak sa sťažnosť alebo odvolanie týka certifikačných činností za ktoré je certifikačný orgán zodpovedný uvedie sa to v oznámení s informáciou, že sťažnosť alebo odvolanie bude prešetrené,
- zhromaždenie a overenie potrebných informácií na posúdenie sťažnosti alebo odvolania. O každom ústnom rokovaní so sťažovateľom musí byť vyhotovená zápisnica, ktorú obdržia obe strany,
- rozhodnutie o riešení,
- zápis do knihy Sťažnosti a odvolania ohľadne spôsobu riešenia a dátumu riešenia,
- formálne oznámenie výsledku sťažovateľovi písomnou formou.
Certifikačný orgán sa správa nediskriminačne ku klientom, ktorí v minulosti podali sťažnosť alebo odvolanie na jeho činnosti.